Thursday 12 July 2012

Ekspresi Remaja Bersama PM


 

7hb 7 2012 bertempat di stadium Negara, KL...sebanyak 5 bus dari Melaka menghantar wakil tunas puteri untuk bersama PM..bertolak pukul 8.00 pg dan tiba di Stadium lebih kurang dalam pukul 1.00 tghari.. sebelum masuk kami semua diberi makan tengahari. 


aktiviti bersama PM akan bermula pada pukul 3:45 ptg..sementara menunggu ketibaan PM dan Datin..maka kami bersama-sama berhibur melihat persembahan. kebanyakkan persembahan yang dipersembahkan terdiri daripada murid-murid sekolah. mereka sangat berbakat. penonton sangat terhibur melihat persembahan mereka pada hari tersebut.

 


Selepas ketibaan yang berhormat, kami mendengar kata-kata yang sangat bermotivasi dan seterusnya PM telah mendengar ekspresi remaja yang disampaikan oleh wakil tunas puteri. acara diteruskan lagi dengan persembahan nyanyian oleh penyanyi terhebat negara.- Alif Satar, Faizal tahir,... sangat terhibur dengan menyanyi besama-sama ketika itu...(maaf gambar artis menyanyi x ada- bateri camera kong...)




kami telah pulang ke Melaka dan selamat tiba di melaka pada pukul 9;00 malam.. dengan adanya aktiviti seperti ini ianya dapat memupuk semangat berkawan antara semua ahli tunas puteri tidak kira dimana jua ahli-ahli berada...

No comments: